امروزه به دلیل افزایش رقابت های میان کسب وکارها هر تولید کننده ای که تبلیغات بیشتری داشته باشد مشتریان بیشتری را جذب می کند . یکی از روش های رایج تبلیغاتی برای معرفی کالاها یا خدمات تابلوسازی است .  برای اینکه بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید نیاز به روش های تبلیغاتی متعدد و صرف کمی هزینه دارید  . شیوهای تبلیغات به گونه های متفاوت در عرصه بازاریابی محیا می باشد اینکه شما کدام روش تبلیغاتی را برمی گزینید بستگی به نحوه تعامل شما با مشتریانتان دارد . اگر مشتریان دائمی شما از طریق اینترنت و یا شبکه های اجتماعی با شما ارتباط برقرار می کنند می توانید با چاپ بنرهای تبلیغاتی زیبا در سایت های مرتبط با حیطه کاری خود و یا با تبلیغات در شبکه های اجتماعی به تبلیغ کسب و کارتان بپردازید اما اگر مشتریان شما از طریق شیوه های سنتی همچون چاپ کارت پستال ، تراکت ، بیلبورد ، بنر و با تبلیغات در نقطه فروش همچون  تابلوهای تبلیغاتی ، استندهایی تبلیغاتی و غیره با شما ارتباط برقرار  می کنند می توانید از روشهای چاپی و سنتی برای تبلیغ خود بهره بگیرید . 

تابلوهای تبلیغاتی به شیوه های گوناگون و با اسامی مختلف همچون تابلو استیل ،

تابلو برجسته ، تابلو چلنیوم ، تابلو کامپوزیت ،

لایت باکس ، تابلو نئون پلاستیک ،

تابلو پلکسی گلاس و سایر انواع تابلوهای تبلیغاتی در بازار کار موجود می باشد .

یکی از انوع تابلوهای تبلیغاتی که سالهاست در معرض دید عموم است و می تواند به صورت مملوس با تصاویر و ویدیوها و نوشته متحرک به صورت بصری ذهن خواننده یا بیننده را درگیر نماید تابلو روان می باشد . این تابلو در رنگ های تک رنگ و تمام رنگ محیاست و جانشین خوبی برای تابلو نئون و تابلو فلکسی می باشد .

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها